Najnowsze wiadomości

4 października 2024 17:20

Co zrobić z Twoimi starymi meblami biurowymi?



Aktualizacja wnętrz biur komercyjnych, przeprowadzka do nowego budynku lub rozbudowa firmy zazwyczaj oznacza jedno - konieczność uporania się z używanymi meblami biurowymi. Czasami jest to większe wyzwanie niż się spodziewasz, ponieważ po prostu wyrzucenie ich na wysypisko śmieci może wydawać się łatwe, ale w rzeczywistości jest to najmniej opłacalna i najbardziej przyjazna dla środowiska opcja. Oto kilka pomysłów na to, jak uczynić ten proces łatwiejszym, bardziej opłacalnym i bardziej przyjaznym dla środowiska.

Recykling, Upcykling i Go Green

Ponieważ dążenie do ekologii jest tak ważnym celem dla wielu firm, specjaliści od mebli biurowych oferują usługi, aby pomóc Ci usunąć nadwyżkę biurową w sposób, który pozbywa się zużytych mebli, ale nie wyrzuca ich po prostu do kosza.

W rzeczywistości, usługi te często specjalizują się w upcyklingu - procesie, w którym stare meble są rozkładane i przeprojektowywane na nowe, użyteczne przedmioty, które mogą następnie przynieść korzyści nowoczesnym biurom i być ponownie wykorzystane w środowisku pracy.

Upcykling może zająć się wieloma nadmiarowymi przedmiotami, które często stanowią większość biurowych magazynów i bałaganu, w tym biurkami, szafami, szafkami na dokumenty, krzesłami biurowymi i stołami, ściankami działowymi, a nawet wykładzinami.

Recykling może również objąć opakowania i wyściółki, które są dostarczane z nowymi meblami biurowymi, w tym tekturę, piankę, folię bąbelkową i inne.

Co należy zrobić

Jeśli chcesz skorzystać z tych usług, pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, jest sporządzenie pełnej listy zapasów, których Twoja firma już nie potrzebuje. Ułatwia to uporządkowanie, które meble zostają, a które nie są już potrzebne, a także ułatwia usługom recyklingu zbieranie i przygotowanie starych mebli biurowych.

Następnym krokiem jest skontaktowanie się z lokalnym usługodawcą o dobrej reputacji. Ponieważ są one w pobliżu, są one bardziej prawdopodobne, aby chcieć swoje meble i będzie łatwiej zorganizować czas i datę odbioru, i pracować elastycznie z potrzebami firmy.

 

Lima-Mlawa

Meble biuriowe & Wyposażenie biura