Najnowsze wiadomości

29 marca 2024 6:47

Wskazówki dotyczące amortyzacji mebli biurowych w zeznaniu podatkowym



Zbliża się sezon podatkowy. I, to jest zawsze Dobrze jest wcześnie rozpocząć planowanie podatkowe dla firm. Oto kilka wskazówek, jak amortyzować meble biurowe dla firmi dlaczego warto odliczyć te meble od podatku.

Zapoznaj się z zasadami

Po pierwsze, można odliczyć tylko kwotę wydaną na nowoczesne meble biurowe dla Twojej firmy. Jest to szczególnie ważne dla właścicieli małych firm lub firm prowadzonych w domu, aby o tym pamiętać. Aby dany przedmiot kwalifikował się do odliczenia, musi być używany w celach biznesowych przez ponad 50% czasu. W związku z tym istnieje wiele mebli i wyposażenia, na które można złożyć wniosek. Mogą to być nowoczesne biurka biurowe i modułowe meble biurowe, a także komputery, drukarki, regały, wykładziny i szafy na dokumenty.

Dlaczego powinienem amortyzować meble biurowe w zeznaniu podatkowym?

Wymaga to trochę więcej pracy dla Ciebie lub Twojego specjalisty podatkowego. Ale warto, ponieważ w rezultacie otrzymujesz ulgę podatkową. Nie tylko obniża to kwotę podatku, jaki zapłacisz w danym roku, ale także zwiększa Twój dochód netto po opodatkowaniu. Korzyść dla obu stron!

Meble biurowe dla firm: Wydatek czy aktywa?

Jest tu sporo księgowej lingwistyki podatkowej, ale wytrzymaj z nami - warto!

Sekcja 179 kodeksu podatkowego IRS:
Pozwala firmom na odliczenie 100% kosztów środków trwałych do kwoty $500,000. Na przykład, jeśli Twoja firma znajduje się obecnie w 45% przedziale podatkowym i kupisz meble biurowe o wartości $10,000, zaoszczędzisz na podatku $4,500. Zatem rzeczywisty wydatek na meble biurowe wyniósłby tylko 5 500 USD.

Amortyzacja premiowa:
W przypadku wydatków inwestycyjnych o wartości ponad 500 000 USD obowiązuje zasada 30% bonusowej amortyzacji. Oznacza to, że możesz zamortyzować firmowe meble biurowe zakupione w 2019 r., które zostały uwzględnione w wydatkach kapitałowych w tym roku, o 30% w celu uzyskania dodatkowych oszczędności.

Twoje odliczenie podatkowe powinno zostać zarejestrowane w formularzu IRS 4562, a nie . Schedule C dla zysków i strat. Możesz sprawdzić model amortyzacji MACRS w publikacji IRS 946, aby zobaczyć, jak dokładnie amortyzuje się meble biurowe w ciągu najbliższych kilku lat.

Doposaż i przemebluj swoje biura NJ z wysokiej jakości korporacyjnych mebli biurowych już dziś!

Zespół BE Meble w New Jersey jest specjalistą w korporacyjnych mebli biurowych. Możemy pomóc Ci stworzyć funkcjonalną i atrakcyjną przestrzeń biurową, która wspiera cele organizacyjne dla wydajności i zaangażowania pracowników. Oprócz naszej szerokiej gamy mebli biurowych, w tym nowoczesne biurka do stanowisk pracy i modułowe meble biurowe, możemy również pomóc Ci w zaprojektowaniu i dopasowaniu przestrzeni biurowej. usuwanie i recykling używanych mebli biurowych.

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, skontaktuj się z nami jeszcze dziś lub odwiedź naszą stronę internetową pod adresem https://www.befurniture.com/

Lima-Mlawa

Meble biuriowe & Wyposażenie biura