Najnowsze wiadomości

28 kwietnia 2024 5:43

Komfort termiczny w miejscu pracy ma zasadnicze znaczenie dla produktywności i wydajności



W rzeczywistości uczucie zbyt wysokiej lub zbyt niskiej temperatury w miejscu pracy jest bardzo częstym doświadczeniem pracowników, badanie przeprowadzone przez UC Center for the Built Environment wykazały, że tylko w 11% badanych budynków 80% lub więcej użytkowników czuło się komfortowo z ustawioną temperaturą. Ten problem dyskomfortu ma daleko idący wpływ na produktywność i wydajność - pracownicy czują się zmęczeni, rozproszeni, a także nie mogą się skupić z powodu zimna lub gorąca. Na szczęście jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć komfort w swoim miejscu pracy.

Jaka jest idealna temperatura w biurze?

Jako wiodący dostawca biurek stojących do pracy siedzącej, biurek z regulacją wysokościi ergonomicznych biurek, nasz zespół pracował w biurach o różnej temperaturze - od gorących i dusznych pomieszczeń po bardzo zimne. Ponieważ środowisko biurowe jest w dużej mierze kontrolowane przez systemy HVAC, a poziom komfortu różni się w zależności od osoby, zawsze będzie trudno zadowolić wszystkich. Jakie są zatem najlepsze wytyczne, którymi należy się kierować przy ustawianiu systemu HVAC?

Według Amerykańskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (OSHA), temperatura w miejscu pracy powinna wynosić od 68 do 76 stopni Fahrenheita, co zapewnia dość szeroki zakres komfortu. Jednakże, według badań Ernesta Orlando Lawrence Berkley National Laboratory, idealna temperatura dla typowego biura powinna wynosić około 71,6 stopni Fahrenheita.

Jak osiągnąć indywidualny komfort cieplny

Jeśli nadal uważasz, że Twoje miejsce pracy jest zbyt ciepłe lub zbyt zimne w zależności od Twoich indywidualnych preferencji, oto co możesz zrobić:

Przesunąć biurka:

Przyjrzyj się swojej przestrzeni biurowej i sprawdź, czy jest w niej cieplejsza lub chłodniejsza strefa, do której mógłbyś się przenieść - strona z ekspozycją południową będzie zazwyczaj cieplejsza, natomiast strefa położona najbliżej klimatyzacji jest zazwyczaj chłodniejsza. Jeśli ludzie będą mogli wybrać miejsce, w którym wolą siedzieć, w zależności od ich komfortu termicznego, wydajność i poziom komfortu powinny natychmiast się poprawić.

Ubierz się odpowiednio:

Należy wybierać ubrania z myślą o środowisku biurowym, a nie o pogodzie panującej na zewnątrz. Jeśli zazwyczaj jest Ci zimno w pomieszczeniach, trzymaj w biurku ciepły sweter. Jeśli zauważysz, że w biurze jest Ci gorąco, zainwestuj w lekkie ubrania biurowe z naturalnych materiałów, takich jak bawełna, które są znacznie chłodniejsze niż włókna syntetyczne.

Sprawdź wilgotność powietrza:

Odpowiedni poziom wilgotności może mieć decydujący wpływ na komfort pracy w biurze, pomagając utrzymać stabilną temperaturę, a także poprawiając jakość powietrza w pomieszczeniach i komfort oddychania. Ze względu na higienę i komfort ważne jest, aby poziom wilgotności w biurach utrzymywał się w przedziale od 40% do 60% - wartości poniżej 40% mogą zaostrzać problemy z zatokami i astmą, natomiast wilgotność powyżej 60% może prowadzić do duszności i nadmiernego pocenia się. Można to regulować w systemie HVAC lub za pomocą osuszacza/nawilżacza i oczywiście powinno być sprawdzane i serwisowane co roku.

Wdrożenie rozwiązania strefowego:

Modernizacja systemu HVAC w celu utworzenia stref dla różnych systemów ogrzewania i chłodzenia jest często zaskakująco prostym i bardzo skutecznym rozwiązaniem. Może to wymagać wszystkiego, od prostej aktualizacji do systemu inteligentnego termostatu lub remontu systemu HVAC, dlatego najlepiej skonsultować się z firmą zajmującą się komercyjnymi systemami HVAC. Takie rozwiązanie nie tylko umożliwia pracownikom dostosowanie ogrzewania i chłodzenia do bardziej indywidualnych wymagań, ale jest również skutecznym sposobem oszczędzania energii, który w dłuższej perspektywie może przynieść znaczne oszczędności.

Stylowe, przystępne cenowo biurka stojące i ergonomiczne w New Jersey

W BE Furniture jesteśmy kimś więcej niż tylko dostawcą komercyjnych mebli biurowych i wnętrz w New Jersey; jesteśmy partnerem, który dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Twojej firmie idealną przestrzeń, która pomoże jej działać z optymalną wydajnością. Jako sprzedawca mebli z pełnym zakresem usług, możemy dostarczyć Ci szeroką gamę produktów o wartości dodanej i przyjaznych dla środowiska, jak również zaplanować i wyposażyć przebudowę Twojego biura, korzystając z naszych usługi projektowania CAD dla biur.

Aby uzyskać więcej informacji na temat biurek stojących, biurek z regulowaną wysokością, biurek stojących i ergonomicznych, które możemy dostarczyć, jak również innych naszych produktów i usług, skontaktuj się z nami dzisiaj lub odwiedź naszą stronę internetową pod adresem https://www.befurniture.com/

Lima-Mlawa

Meble biuriowe & Wyposażenie biura