AI nadchodzi do Twojego biura - oto najnowsze spostrzeżenia
28 gru 2021 - Blog
4 października 2024 17:33
Jeśli chodzi o zachowanie bezpieczeństwa, wszyscy wiemy, co powinniśmy robić w ogóle. Jednakże, gdy jesteś w pracy, istnieje kilka zagrożeń i kwestii, które mogą stanowić ryzyko dla Twojego zdrowia i bezpieczeństwa, o których możesz nie wiedzieć.
Ustawa o bezpieczeństwie i higienie pracy z 1974 r. jest kluczowym aktem prawnym w Wielkiej Brytanii, który zapewnia, że wszyscy pracownicy pracują w bezpiecznym środowisku. W związku z tym, istnieją kluczowe obowiązki, które pracodawcy muszą pokryć, aby upewnić się, że nie są one upadku faul części ustawy, a także w celu zapewnienia, że ich pracownicy pozostają szczęśliwy, bezpieczny i zdrowy podczas ich dni pracy w ich krzesła biurowe.
Zanim przedstawimy niektóre z tych kluczowych obowiązków pracodawcy, sprawdź tę infografikę, która mówi o tym, dlaczego skupienie się na zdrowiu i bezpieczeństwie jest tak ważne.
Źródło - https://www.phoenixhsc.co.uk/blog/health-safety-in-numbers-infographic.html
Jak widać, robienie wszystkiego, co trzeba zrobić w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa jest kluczowe na tak wielu poziomach. Jakie są więc główne obowiązki pracodawcy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i higienę pracy?
Warto również zaznaczyć, że pracodawcy są również odpowiedzialni za zdrowie i bezpieczeństwo osób odwiedzających ich teren. Dobrym przykładem może być tutaj mokra podłoga w recepcji. Pozostawienie jej na mokro i bez ostrzeżenia stanowiłoby zagrożenie i mogłoby spowodować, że gość wchodzący na teren mógłby się poślizgnąć, przewrócić i zranić. Oznaczałoby to, że pracodawca nie dopełnił swoich obowiązków.
Właściwą drogą byłoby natychmiastowe uprzątnięcie mokrego obszaru i pozostawienie znaku "mokra podłoga", tak aby każdy, kto wchodzi do recepcji, mógł go zobaczyć i unikać tego obszaru lub podjąć dodatkowe środki ostrożności podczas chodzenia.
Wiele osób pyta "kto jest odpowiedzialny za zdrowie i bezpieczeństwo w miejscu pracy" i zakłada, że jest to tylko pracodawca, ale pracownicy również są odpowiedzialni za używanie zdrowego rozsądku i dbanie o siebie. Oznacza to noszenie sprzętu ochronnego zapewnionego przez pracodawcę, zgłaszanie zagrożeń i usuwanie ich, gdy jest to w miarę praktyczne, oraz znajomość własnych ograniczeń.
W końcu za zdrowie i bezpieczeństwo odpowiadają wszyscy.
© Copyright lima-mlawa.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone