Najnowsze wiadomości

24 kwietnia 2024 12:21

Przewodnik krok po kroku po remoncie biura



Nie można mieć sobie cudownie nowe i innowacyjne biuro bez przeprojektowania istniejącej przestrzeni. Oznacza to umieszczenie czasu i środków pieniężnych na remont biura i przejść przez proces w pełni.

Wiele osób jest odłożone przez pomysł remontu, po prostu dlatego, że samo słowo przywołuje obrazy trociny, młotki, wiertarki, nadmierny hałas, kurz, bałagan i dużo gotówki rzuconej na projekt. To prawda, że remonty wymagają trochę gotówki, aby stworzyć przestrzeń chcesz, ale istnieją sposoby, aby zminimalizować zakłócenia też.

Mówiąc wprost, wyniki remontu biura są warte czasu i wysiłku, który idzie do całego procesu. Aby procedura mniej zakłócające i gładsze ogólnie, ważne jest, aby zrobić swoje badania, mieć jasną wizję tego, co chcesz osiągnąć, a następnie zaplanować wszystko bardzo starannie, aż do ostatniego kroku.

Dobrą wiadomością jest to, że nie jest to tak trudne, jak się początkowo wydaje, nie jeśli masz pod ręką odpowiednie porady. Cała procedura może wydawać się zagmatwana i jest prawdopodobnie że jeśli rozważasz renowacji nie jesteś naprawdę pewien, gdzie zacząć. Ten przewodnik daje krok po kroku zarys głównych kamieni milowych w remoncie, zapewniając, że nie przegapić niczego ważnego, a kończy się w lepkim bałaganie.

Oczywiście każda firma jest inna, a to oznacza, że należy dostosować porady, które dajemy do konkretnej przestrzeni. Jeśli masz szczególnie małe biuro, musisz być bardzo ostrożny, aby jak najlepiej wykorzystać przestrzeń, którą masz i zoptymalizować ją, jeśli to tylko możliwe. Jeśli jednak masz duże biuro, musisz wszystko dokładnie zaplanować, aby upewnić się, że pracownicy nie siedzą kilometry od siebie. Istnieje wiele użytecznych sposobów na wykorzystanie przestrzeni, które pomogą zwiększyć produktywność po drodze.

Po pierwsze, odpowiedzmy na bardzo częste pytanie.

Czym jest to Różnica między renowacją a remontem?

Usłyszysz te dwa terminy używane zamiennie i jest to całkowicie dopuszczalne, aby użyć obu opcji w ten sposób. Jeśli chcesz być wybredny jednak, remont zazwyczaj obejmuje zmianę przestrzeni strukturalnie, np. wyburzenie ścian lub przywrócenie przestrzeń do tego, jak było pierwotnie. Może to również oznaczać naprawę czegoś, ale zazwyczaj wiąże się z cięższą ilością pracy niż remont.

Więc, co to jest remont następnie? Zazwyczaj remont oznacza zmianę wyglądu przestrzeni, meble, wyposażenie, czyszczenie, przeprojektowanie i ponowne dekorowanie. To nie oznacza zwykle pukanie ścian lub zmiany konstrukcji przestrzeni, ale może zrobić w niektórych przypadkach.

Tak czy inaczej, te dwa terminy mogą być używane niezależnie. Dla celów tego przewodnika, zmieniasz swoją przestrzeń biurową w coś bardziej innowacyjnego, produktywnego, przyjemnego i jasnego. Nie będziemy mówić o zmianie konstrukcji lub wybijaniu ścian, ale wiedz, że jest to coś, co możesz zrobić w ramach swojego plan jeśli tylko chcesz.

Dziewięć kroków do ukończenia remontu biura

Mamy zamiar uruchomić przez dziewięć głównych kroków, które zabierze Cię z obecnego miejsca do całkowitego remontu, jednak, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że każdy krok ma kilka podetapów w nim. Będą one różnić się od firmy do firmy i ponownie, zależy od ogólnych celów i wielkości przestrzeni.

Zanim przejdziemy do różnych kroków, przez które trzeba pracować, dajmy sobie chwilę na to, czym właściwie jest zdrowe biuro.

Istotne jest, abyś skierował swój projekt biura w stronę zdrowia i dobrego samopoczucia, które następnie przenosi się na produktywność. Sprawdź tę infografikę, która mówi o różnych elementach zdrowego środowiska pracy.

Źródło - https://www.dailyinfographic.com/how-to-create-happy-healthy-office-environment

Krok 1 - Określ swoje powody do remontu

Zanim jeszcze rozpoczniesz podróż w kierunku ostatecznego remontu, musisz mieć jasność co do powodów, dla których próbujesz to zrobić. Nie ma sensu iść do przodu z takim dużym projektem, jeśli jest to bez dobrego powodu.

Nieważne, czy remont jest duży czy mały, będzie kosztować pieniądze i będzie zakłócać swoje usługi przez pewien czas. Nie warto tego robić, jeśli nie znasz swoich mocnych powodów, aby przejść przez proces i chyba że masz jasną wizję tego, co wynik końcowy ma wyglądać.

Każda firma będzie miała inny powód, aby przejść przez remont biura, więc co jest twoje? Spójrzmy na niektóre z najczęstszych powodów, dla których ten rodzaj projektu ma miejsce.

  • Przestrzeń potrzebuje nowych mebli biurowych, ponieważ wiele z istniejących biurek i krzeseł są albo bardzo datowane lub złamane. Może to być również dlatego, że obecne meble nie odpowiadają potrzebom pracowników i dlatego wymagane są modernizacje. Jeśli masz kilka sztuk mebli, które muszą być zastąpione, to może działać lepiej pomysł zrobić pełną renowację i stworzyć całkowicie nowy wygląd, niż po prostu zastąpić jak i kiedy.
  • Firma rozwinęła się i w wyniku wynik, nowi pracownicy muszą być zakwaterowani w biurze. Jest prawdopodobne, że twoje biuro mieści obecną liczbę pracowników, ponieważ dostosowali się do ilości miejsca, które mają. Nie oznacza to, że nie można zreorganizować rzeczy i zrobić więcej miejsca, po prostu poprzez rozmieszczenie mebli i innych urządzeń w inny sposób. Należy również pomyśleć o swoich planach na przyszłość i czy próbujemy zatrudnić nowego pracownika lub rozszerzyć działalność w najbliższych miesiącach lub latach.
  • Firma zidentyfikowała kilka kwestii związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, którymi należy się zająć. Jako pracodawca, masz cały szereg obowiązków w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa swoich pracowników i wszelkich gości w swojej przestrzeni. Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy, należy je natychmiast naprawić, a oceny ryzyka powinny być regularnie przeprowadzane w Twojej przestrzeni biurowej.
  • Obecne biuro nie jest zgodne z marką firmy i tym, jak chce się ona identyfikować z klientami. Wraz ze zmianą celów biznesowych, zmienia się również marka. Oznacza to, że wszystko w Twojej firmie, w tym przestrzeń biurowa, musi to odzwierciedlać i pokazywać Twoją misję, ogólne cele i to, jak chcesz się zaprezentować klientom.
  • Biuro nie przeszło renowacji lub remontu jakiegokolwiek typu od wielu lat i ogólny wygląd wygląda na przestarzały. Zmieniając swoją przestrzeń i aktualizując wszystko, aby stworzyć świeższy i bardziej atrakcyjny wygląd, zrobisz wiele, aby zwiększyć morale w przestrzeni, zwiększyć wydajność w wyniku, a także stworzyć wspaniałe wrażenie na wszystkich gości, którzy przychodzą do biura też.

Są to główne powody wymienione dla remontu każdego rodzaju, ale może być, że masz swoje własne osobiste powody, aby przejść przez proces. To jest w porządku, po prostu trzeba wiedzieć, co twój powód jest. Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego robisz coś, jesteś mniej prawdopodobne, aby umieścić w wysiłku, aby zaplanować go poprawnie od początku do końca, mniej prawdopodobne, aby znaleźć odpowiednią ilość funduszy, a wszystko będzie się włączyć do głównego stresu, a nie coś, co ma na celu poprawę czuć i cieszyć się z biura.

Krok 2 - Weź pod uwagę ważne względy

Następnym krokiem jest zastanowienie się nad prawdziwym życiu elementów zawartych w dużym projekcie, takim jak ten. Ważne jest, aby być realistyczne ponieważ wtedy można wprowadzić plan działania, aby zminimalizować zakłócenia i zapewnić jak najbardziej płynny przebieg projektu.

Najważniejsze względy, o których należy pomyśleć to:

  • Koszt projektu - Jaki jest twój budżet? Na co realistycznie możesz sobie pozwolić?
  • Skąd będą pochodzić pieniądze? - Jeśli masz określoną "pulę" pieniędzy na remont biura lub zaopatrzenie, czy w tej puli jest wystarczająca ilość gotówki, a jeśli nie, to skąd jeszcze możesz znaleźć pieniądze?
  • Czy koszt remontu będzie opłacalny? - Jest to ważne pytanie zwłaszcza dla małych firm, ponieważ wydawanie dużej ilości gotówki na remont może wydawać się świetnym pomysłem, jeśli chodzi o upiększanie przestrzeni, ale jeśli nie możesz sobie na to pozwolić bez zaciągania kredytu lub używania pieniędzy z innej konkretnej i ważnej "puli" w ramach budżetu, musisz zadać sobie pytanie, czy warto. W takim razie, czy możesz obniżyć swoje oczekiwania do czegoś bardziej w zasięgu swojego budżetu?
  • Jak długo potrwa remont? - Oszacuj jak najbliżej do ilości czasu, który myślisz, że twój remont zajmie.
  • Jak można utrzymać działalność w międzyczasie? - Należy również pomyśleć o tym, jak to będzie wpływać na biznes, podczas gdy remont ma miejsce. Czy można zapewnić, że biznes nadal działać sprawnie?
  • Czy potrzebujesz jakiegoś rodzaju pozwolenia na budowę? - To jest naprawdę dla remontów, a nie prostych remontów, ale to coś, co musimy wspomnieć na wypadek, gdybyś rozważał dokonanie małych zmian strukturalnych. Być może nie będzie konieczne uzyskanie pozwolenia na budowę w celu dokonania jakichkolwiek zmian, ale zawsze należy sprawdzić wcześniej, tak na wszelki wypadek.

Poprzez pokrycie wszystkich baz na początku, można mieć pewność, że nie będzie hit z żadnych przykrych niespodzianek w końcu.

Wspomnieliśmy o pracy, co budżet jest dla Twojego remontu, ale nie należy być zbyt sztywny w tym. Zawsze jest coś nieoczekiwanego, że może pojawić się i jeśli nie masz budżetu na kilka "na wszelki wypadek" zdarzeń, może się okazać, że projekt zatrzymuje się w środku, pozostawiając pracowników z raczej nieprzyjemne, w połowie ukończonym miejsce pracy.

Chociaż nikt nie chce myśleć o rzeczach, które mogą pójść źle, ważne jest, aby mieć trochę przewidywania na temat możliwych problemów też. Jeśli chodzi o budżet, upewnij się, że masz trochę dodatkowej przestrzeni do oddychania, tak na wszelki wypadek.

Zanim przejdziesz do kolejnego etapu, musisz również mieć w głowie wizję swojego produktu końcowego. Jakie zmiany chcesz wprowadzić? Zapisz je i spróbuj zrobić szkic układu, jeśli możesz. Wiedząc czego chcesz, reszta procesu planowania będzie o wiele łatwiejsza, jednak, jeśli nie jesteś zbyt pewny, możesz również poprosić o profesjonalną pomoc, w zakresie planowania przestrzeni i projektowania biura.

Krok 3 - Określenie, kto musi być zaangażowany w renowacji

Na tym wczesnym etapie, jest prawdopodobne, że nie jeszcze nie powiedziałeś swoim pracownikom o swoich planach i na razie jest to w porządku. W następnym kroku zajmiemy się wiedzą pracowników.

Nie trzymasz tajemnic, po prostu pracujesz nad tym, czy coś jest wykonalne, zanim się o tym szerzej dowiesz. Następnie możesz omówić szczegóły z pracownikami i pomóc im się zaangażować. zaangażować w proces.

W tym momencie należy określić, kto będzie zaangażowany w remont i kto będzie podejmować decyzje, jak projekt idzie do przodu. Identyfikacja tych osób i utrzymywanie ich na bieżąco z tym, jak sprawy idą i jak oczekujesz, że ostateczny projekt będzie wyglądał, zapewni, że unikniesz potencjalnych blokad dróg w zakresie budżetu. Dla małej firmy, może to nie być problem, ale jeśli jesteś większą firmą, to jest bardziej prawdopodobne, że będzie kilka osób zaangażowanych w proces podejmowania decyzji, krok po kroku.

Utrzymanie wszystkich w pętli zapewni również, że kiedy trzeba będzie podjąć decyzję, będzie ona mogła zostać podjęta znacznie szybciej niż w innym przypadku. Więc, kogo trzeba zaangażować w ten projekt? Ponownie, to zależy od wielkości firmy i ról, które masz, ale dla średniej i dużej dużych rozmiarów biznesu, ludzie zaangażowani w biznesie koniec remontu będzie:

  • CEO lub dyrektor zarządzający - Jest to w zasadzie osoba na szczycie drzewa, który mówi "tak" lub "nie" i ten, który trzyma purse strings.
  • Kierownicy biur lub nadzor cy - Ważne jest, aby utrzymać kierowników biur i nadzorców na bieżąco z tym, co się dzieje, tak aby mogli zapewnić, że procesy pracy kontynuować w całym projekcie. Będą oni musieli przygotować plany awaryjne i zapewnić, że zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i gości pozostaje sprawą nadrzędną.
  • Dział finansowy - Ponownie, sprowadza się to do gotówki na projekt. Dział finansowy będzie w stanie pomóc Ci w sporządzeniu pełnego budżetu dla Twojego projektu i utrzymać Cię na właściwym torze podczas poszczególnych etapów. Dobrym pomysłem jest również współpraca z działem finansowym w zakresie sposobów obniżenia kosztów podczas remontu.
  • Działutrzymania ruchu - Twój dział utrzymania ruchu potrzebuje być zaangażowany, ponieważ będą one nadzorować wykonawców i zapewnienie, że wymagania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa są spełnione.

Chociaż ważne jest, aby utrzymać wszystkich na bieżąco z tym, co dzieje się w ich poszczególnych przestrzeni roboczej, te konkretne osoby i działy są bezpośrednio zaangażowane w remont jak to się dzieje. W rezultacie, o regularne odprawy, być może co tydzień, jest dobrym sposobem na utrzymanie wszystkich na bieżąco z rozwojem, a także poprosić o pomysły i sugestie.

Krok 4 - Dyskusja z pracownikami

W tym momencie, będziesz miał decyzję, aby przejść do przodu z remontu w zasadzie, choć nie ustawić szczegóły zostały wykonane. Ten etap jest najlepszym punktem do omówienia planów remontowych z pracownikami.

Nie idź wokół podejmowania decyzji, a następnie mówiąc swoim pracownikom o nich, zamiast tego poinformować ich, że chcesz odnowić biuro, aby ich życie lepiej i poprosić o opinie i sugestie, jak najlepiej to zrobić, co chcieliby zobaczyć, a wszelkie innowacyjne lub twórcze pomysły mogą mieć.

Jeśli po prostu zrobić to bez pytania ich, będą czuć się jak nie cenią swoje poglądy wystarczająco i może być, że kończy się czyniąc ich życie gorsze. Kto wie najlepiej, jak działa biuro na co dzień? Twoi pracownicy! Tak więc, to czyni twój personel biurowy bogactwo wiedzy i doświadczenia, jeśli chodzi o to, co można zrobić lepiej, jak sprawić, by biuro czuło się lepiej, a także co chcieliby zobaczyć w zakresie zwiększenia produktywności.

Zwołaj spotkanie przy nowoczesnych stołach w sali konferencyjnej i porozmawiaj o swoich wstępnych planach, dając jasno do zrozumienia, że nie podjęto żadnej stanowczej decyzji w kwestii tego, co zostanie zrobione. Po prostu wspomnij, że chcesz, aby iść do przodu z remont w tym momencie, ale chcesz szukać pomysłów i sugestii, jak najlepiej to zrobić i co chcieliby zobaczyć.

Upewnij się, że wspomnieć również powody, dla których remont poprawi ich życia zawodowego, jak niektórzy pracownicy mogą lubić biuro, jak to jest i w wyniku, może stać się trochę utknął w ich sposobów. Sprzedanie pomysłu jako możliwości, a nie wielkiego przewrotu jest ważne, jeśli chcesz utrzymać wysokie morale i zmniejszyć niepokój związany ze zmianą.

Dobrym pomysłem jest utworzenie grupy fokusowej po spotkaniu wstępnym i organizowanie regularnych spotkań w celu uzyskania informacje zwrotne pomysły od pracowników. Dzięki temu można mieć kroplówkę świetnych i innowacyjnych pomysłów, na które być może sam byś nie wpadł. Pamiętaj, że ci, którzy siedzą na swoich krzesłach biurowych, tak naprawdę wiedzą, jak to biuro działa lepiej niż Ty!

Ważne jest, aby upewnić się, że ty regularnie przekazywać informacje swoim pracownikom, poprzez grupę fokusową lub regularne spotkania informacyjne, a także słuchać wszelkich pomysłów, które do ciebie docierają, rozważając je rzetelnie przed podjęciem decyzji o ich realizacji. Nie odrzucaj pomysłów, które pojawiają się na Twojej drodze bez należytego rozważenia!

Krok 5 - Research/Review Ideas And Consult The Experts

Teraz remont jest zdecydowanie idzie do przodu, trzeba przenieść rzeczy w trybie praktycznym. Oznacza to, że przegląd pomysłów, które pochodzą z pracowników, badania nowych projektów biurowych i trendów można chcieć naśladować lub tweak, a także konsultacje z ekspertami, którzy mogą doradzić, co jest i nie będzie działać w swoim konkretnym biurze.

Tylko dlatego, że trend jest gorący w świecie projektowania biur w tej chwili, to nie znaczy, że będzie działać w Twojej przestrzeni. Możesz mieć niewygodny kształt biura, a może masz filary lub okna na drodze do projektu, który chcesz. W tym W tym przypadku, musisz zdecydować, czy zamierzasz uaktualnić swój remont do full-on renowacji i wyburzyć ściany i filary, lub po prostu dostosować swoje plany, aby włączyć je jako funkcję.

Tutaj w Calibre Office Furniture, jesteśmy szczęśliwi, aby pomóc Ci spojrzeć na swoje biuro i wymyślić, jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń. W ten sposób zyskasz profesjonalną wgląd w to, co działa, a co nie, oszczędzając czas i pieniądze po drodze. Planowanie przestrzeni jest idealnym sposobem na zapewnienie, że nie tracisz czasu i energii na plan, który nie będzie działał tak dobrze, jak chcesz. do lub taki, który nie będzie działał w ogóle. Ważne jest, aby być realistą w tym momencie i wiedzieć, co jest możliwe, a co po prostu jest zdjęcie w magazynie.

Właściwe planowanie jest kluczowe, jeśli chcesz stworzyć najlepsze możliwe biuro dla swoich potrzeb. Przez wszystkie środki, badania obecnych trendów, ale nie nastawiaj się na jeden, jeśli to po prostu nie będzie działać w czterech ścianach, które masz. Zamiast tego zwróć uwagę na wskazówki i akcenty, takie jak elementy trendu biophilic office design. Ten Jest to świetny sposób, aby dodać świeże i naturalne uczucie do swojej przestrzeni, a jednocześnie zwiększyć produktywność w procesie.

Zobacz ten film, który wyjaśnia biophilic design w nieco bardziej szczegółowy sposób i dlaczego jest on tak korzystny dla zdrowia i produktywności.

Oczywiście, biophilic design nie jest jedyną opcją, na którą warto zwrócić uwagę, istnieje niezliczona ilość trendów i pomysłów do rozważenia. Ten etap polega na burzy mózgów przy siedzeniu w sali konferencyjnej, badaniu i wymyślaniu pomysłów, a następnie konsultowaniu się z profesjonalistami, którzy mogą powiedzieć, czy jest to możliwość, czy nie. Pamiętaj, aby informować swoich pracowników przez cały ten etap, a także wszystkie inne, i wziąć ich sugestie na pokładzie zbyt.

Krok 6 - Identyfikacja Najlepsze meble biurowe Dla Twoich potrzeb

Po wypracowaniu tego, co chcesz i potwierdziłeś, że twój plan jest możliwy, musisz zidentyfikować meble biurowe, które chcesz włączyć do swojego planu i wypracować, jak to będzie pasować do ogólnego widoku.

Możesz pomyśleć, że patrząc na modne opcje mebli biurowych tak wcześnie w procesie jest przeciwny do zamierzonego, lub skacze do przodu, ale w rzeczywistości jest to idealny czas. Niemożliwe jest opracowanie sposobu odnowienia biura, jeśli nie wiesz, do czego potrzebujesz przestrzeni! Jeśli myślisz o posiadaniu biurek biurowych z regulacją wysokości, możesz potrzebować więcej miejsca niż gdybyś zdecydował się na zwykłe biurka. To musi być włączone do twojego planu.

Jeśli zamierzasz pomyśleć o stołach konferencyjnych w kształcie gruszki w swoich salach konferencyjnych, musisz pomyśleć o najlepszym sposobie ich rozmieszczenia, przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu dostępnej przestrzeni.

Nie musisz kupować mebli już teraz, ale jeśli chcesz, to jak najbardziej środki, go for it. Po prostu musisz je przeznaczyć i wiedzieć, czego chcesz, zapewniając, że masz budżet na wykonanie swojego planu. Jeśli chcesz trochę elastyczności i myślisz o przeniesieniu swojej przestrzeni od czasu do czasu, możesz zdecydować się na wielofunkcyjne meble biurowe również. Myślenie z wyprzedzeniem jest zdecydowanie plusem przy planowaniu remontu, co pozwoli Ci wyprzedzić grę.

Jeśli powód remontu jest, ponieważ potrzebujesz więcej miejsca dla nowych pracowników, należy również pomyśleć o tym, jak masz zamiar zorganizować biurka biurowe, aby zapewnić, że każdy pasuje z wystarczająco dużo miejsca do poruszania się. To nie jest o ciasno wszystkich w i nadzieję na najlepsze, to jest o projektowaniu przestrzeni, która jest zarówno przestronne i wygodne, z wystarczająco dużo miejsca dla każdego, aby być produktywne, zdrowe i szczęśliwe.

Jeśli zamierzasz mieć oddzielne przestrzenie w swoim biurze, np. strefy, to musisz pomyśleć o tym, jak zamierzasz je umeblować i udekorować, aby wyróżniały się swoim indywidualnym przeznaczeniem. Na przykład, przestrzeń do odpoczynku musi być urządzona w nieco inny sposób niż reszta środowiska biurowego; jeśli jest dokładnie taka sama i stanowi kontynuację, nikt nie będzie czuł się w stanie zrelaksować lub swobodnie współpracować!

Szukając opcji mebli i opracowując sposób, w jaki zamierzasz je rozmieścić w swojej przestrzeni, pamiętaj, aby przede wszystkim myśleć o dobrym samopoczuciu pracownika. Tak, to jak wygląda jest ważne, ale jeśli chcesz podnieść morale i produktywność, musisz również pomyśleć o tym, czy rzeczywiście przynosi to korzyści pracownikom na głębszym poziomie.

Jeśli nie jesteś pewien, dlaczego wellness jest tak ważny, sprawdź tę infografikę.

Źródło - https://www.overbury.com/knowledge/news/workplace-wellbeing-infographic/

Krok 7 - Przygotuj plan

Jesteś już bardzo blisko zielonego światła, ale musisz mieć solidny, pisemny plan zanim ruszysz do przodu. do przodu i rozpocząć pracę. Częścią tego etapu jest opracowanie wystroju swojego biura również.

Pamiętaj, że kolory mogą wpływać na nastrój, a co za tym idzie, mogą również wpływać na produktywność pracowników. Wybierając odpowiedni schemat kolorów, możesz zapewnić, że każdy w Twojej przestrzeni czuje się spokojnie, komfortowo i jest pełen kreatywnych pomysłów, a jednocześnie rozszerzyć to samo uczucie na swoich gości również.

Oznacza to również, że sale konferencyjne i miejsca przerw w pracy powinny mieć to samo na uwadze, a różne kolory i wzory powinny nadawać odpowiedni charakter każdemu z tych miejsc.

Sprawdź ten film, aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak kolory wpływają na nasze nastroje, sposób, w jaki oddziałujemy na innych w wyniku i naszą produktywność w miejscu pracy.

Gdy ty znasz wystrój, ty masz twój meble plany w miejscu i ty znasz układ i projekt ty chcesz, ja jest czas stawiać wpólnie twój firmowego plan jak ja wszystko iść pracować.

W tym momencie skontaktuj się z różnymi wykonawcami i dekoratorami, zgodnie z Twoimi potrzebami, i poznaj koszty. Następnie można wybrać ten, który najlepiej pasuje do budżetu i oczekiwań, pamiętając, aby wziąć wszystko pod uwagę, a nie tylko ten, który może zrobić to za najtańszą cenę!

Należy podjąć decyzje, kto będzie wykonywał pracę i jak długo będzie ona trwała. Musisz dostać to w dół na piśmie, w umowie, podpisane i zapieczętowane. Gdy to już nastąpi, należy ułożyć plan, pamiętając, że czasami sprawy nie zawsze toczą się zgodnie z harmonogramem. Należy jednak oczekiwać, że efekt końcowy będzie w okolicach terminu, który wymyślisz.

W miarę postępu prac należy regularnie sprawdzać, czy wszystko przebiega zgodnie z planem i czy nie oddalamy się zbytnio od przewidywanych terminów. W ten sposób nie będziesz miał niespodzianek na swojej drodze, kiedy myślisz, że wszystko jest już skończone, tylko po to, aby dowiedzieć się, że tak naprawdę nigdzie nie jest!

Krok 8 - Określ, jak zamierzasz zapewnić ciągłość działania firmy

Plany są w miejscu i twój remont jest na skraju rozpoczęcia, ale jak zamierzasz zapewnić, że wydajność nadal podczas procesu?

W zależności od wielkości remontu i szczegółowości idziesz do, jesteś patrząc na cokolwiek między tydzień i miesiąc, a jeśli idziesz na remont ze zmianami konstrukcyjnymi, to może być nawet więcej. Jak na ostatnim etapie, upewnij się, że masz skalę czasową w dół, jeśli chodzi o to, jak długo to wszystko jest oczekiwane, aby wziąć, a następnie pracować, aby dowiedzieć się, jak można zapewnić, że biznes w międzyczasie.

To nie jest produktywne, aby po prostu zamknąć firmę podczas remontu występuje, więc jak o modułowych budynków, które pozwalają swoim pracownikom przenieść się na bardzo krótki czas, pozwalając wykonawców i dekoratorów swobodny bieg przestrzeni, aby uzyskać pracę zrobić poprawnie i na wysokim poziomie? Oznacza to również mniej bałaganu i hałasu dla swojego pracownika do pracy w krótkim okresie.

Inną opcją jest to, że twój remont aktywna praca występuje tylko w weekendy i wieczory, ale to potrwa dłużej i prawdopodobnie będzie kosztować więcej w godzinach kosztów wykonawcy. Jak o posiadanie jednego obszaru biura pracował na jednym szczególnym czasie, przenosząc biurka wokół jak praca postępuje do innego obszaru?

Niezależnie od opcji wymyślisz, musisz zapewnić, że zdrowie i bezpieczeństwo pozostają i że nie narażasz nikogo na ryzyko obrażeń lub choroby podczas pracy. Musisz również upewnić się, że pracownicy mogą kontynuować pracę w tym samym standardzie, tj. mogą słyszeć siebie przez telefon, podczas gdy prace są wykonywane w przestrzeni biurowej.

Krok 9 - Realizacja planu

Ostatnim krokiem jest zielone światło, aby uzyskać swój remont w ruchu! Naciśnij przycisk "go" i niech twoi wykonawcy, dekoratorzy i każdy inny, kto powierzył zadanie, aby dostać się na to, co płacisz im za.

Zamelduj się na stronie regularnie, upewnij się, że wszyscy mają numery kontaktowe na wypadek jakichkolwiek problemów i pamiętaj, aby Twoi pracownicy byli na bieżąco z tym, co dzieje się w trakcie całego projektu.

W końcu to wszystko będzie tego warte.

Podsumowanie

I mamy to, 9 kroków, aby wziąć cię w kierunku remontu biura, pozostawiając cię z błyszczącym biurze, aby zadzwonić do siebie na koniec.

Tak, remonty zajmują czas i pieniądze, i tak, powodują one pewną ilość zakłóceń w trakcie procesu, ale wszystko jest tego warte w końcu. Musisz po prostu upewnić się, że jesteś na bieżąco z wszelkimi zmianami lub problemami, jak to się dzieje, i że trzymasz swoich pracowników na bieżąco z postępem, jak to się dzieje z biurka wykonawczego.

Gdy projekt zbliża się do końca, zobaczysz bardzo oczywiste korzyści z przejścia przez proces renowacji, i że cała ciężka praca i planowanie było więcej niż warte zysków, które zrobiłeś. W zakresie tworzenia szczęśliwy i inspirujące miejsce dla swoich pracowników do pracy, jak również zapewnienie wrażenia jakości dla swoich gości, renowacja może być odpowiedzią, której szukasz.

Lima-Mlawa

Meble biuriowe & Wyposażenie biura